Amikor borzasztó Valentin napi reklámokról beszélünk, akkor nem csupán a szimplán olcsó vagy humortalan hirdetésekre gondolunk, mert a szerelmesek napja bizony tökéletes alkalom a szexizmusra is. Megmutatunk öt elrettentő példát, majd azt, hogy lehet ezt másképp is csinálni.
Kezdjük a negatív oldallal!
Itt van például rögtön ez az ékszerbolt, ahol tudják mi kell a nőnek...
És ha a szobáért már fizetett az úriember... akkor segít a tamponmárka?! Valami itt nem áll össze.
Küldj a kedvesednek egy igazán személyes ajándékot!
Próbáljunk meg nem belegondolni, hány ember fogadhatja meg ennek az autókölcsönzőnek a tanácsát...
Nincs is romantikusabb hely, mint a Hooters (Didibár, ahogy a Rém rendes családban hívták) a Valentin nap megünneplésére. Nincs gyűrű? Adj helyette csirkeszárnyat!
Mindezek mellett különdíjat érdemelnek azok a reklámzsenik, akik felismerték, hogy egy fenéknek fejjel lefelé szívecske alakja van...Ők olyan sokan vannak, hogy felsorolni sem érdemes őket.
Most pedig jöjjenek az ötletes és megragadó megoldások!
Egy reklám arról, hogy létezik szerelem első látásra:
Képzeljük el, hogy a párunk annyira szeret bennünket, mint a focit. A Puma rávette a focirajongókat, hogy a stadionhangjukkal szerenádozzanak:
A számítástechnika szerelmeseinek kihagyhatatlan ajándék:
A Vodafone halad a korral:
Ez az óvszermárka Valentin nap alkalmából a biztonságos szexre helyezi a hangsúlyt: az embereket elviszik egy körre, és közben kérdéseket tesznek fel nekik ebben a témában. Aki jól válaszol, ajándék óvszert kap...
Neked melyik a kedvenc Valentin napi reklámod?